Kraina Prób, to wydzielona lokacja w Diablo 3, w której można uzyskać klucz do Głębokich Szczelin. Wkraczając do Krainy Prób rozpoczynamy wyzwanie, w którym musimy poradzić sobie z kolejnymi grupami wrogów. Od tego, jak długo damy sobie radę zależy na jaki poziom Szczeliny uda nam się dostać. Koncept brzmi dość sprawiedliwie i interesująco, jednak jak się okazuje, w przyszłości zostanie on z gry usunięty.

Głównym powodem, dla którego Kraina Prób ma zniknąć z Diablo 3 jest to, że gracze często dochodzą do dość trudnej fali i zdobywają klucz do wyjątkowo trudnej szczeliny. Po wejściu do niej, męczą się aby dotrzeć do końca, co skutkuje bardzo długimi i frustrującymi wyprawami. Gracze nie chcą jednak tracić klucza i zmuszają się do ukończenia wyzwania.

Informacja pochodzi prosto ze źródła, a konkretnie od Wyatta Chenga z firmy Blizzard. Podczas jednego ze streamów w serwisie Twitch powiedział on, że Kraina Prób zostanie z gry usunięta, a cały system Głębokich Szczelin będzie przemodelowany. Niestety, brakuje jakichkolwiek konkretów na ten temat. Wiemy tylko tyle, że próby znikną, nie wiemy jednak kiedy i czym zostaną zastąpione.

 

O Autorze

Zapalony gracz od kilkunastu lat (tak, zaczynałem w bardzo młodym wieku ;)). Ulubiony gatunek? To dla mnie bez znaczenia, jestem w stanie docenić każdą grę, jeśli faktycznie ma ona coś do zaoferowania, nie znoszę jednak odcinania kuponów od znanych marek - kolejne części Call of Duty nie są dla mnie. ;)

Podobne Posty