Dying Light to solidna produkcja (mówię to po kilku pierwszych godzinach – spodziewajcie się recenzji na dniach!), ale wersja PC cierpi na różne dolegliwości. Najbardziej kuleje optymalizacja i na niektórych konfiguracjach zdarzają się ogromne spadki FPS’ów. Rozwiązaniem na to ma być pierwsza duża aktualizacja, która pojawiła się wczoraj na Steamie.

Łatka, poza poprawą działania gry, wprowadza też kilka pomniejszych zmian – między innymi usuwa błąd, który pozwalał na duplikowanie przedmiotów.

Jak donoszą użytkownicy, zmiany w optymalizacji są widoczne i w otwartych przestrzeniach można mówić nawet o kilkunastu klatkach na sekundę więcej.

O Autorze

Zapalony gracz od kilkunastu lat (tak, zaczynałem w bardzo młodym wieku ;)). Ulubiony gatunek? To dla mnie bez znaczenia, jestem w stanie docenić każdą grę, jeśli faktycznie ma ona coś do zaoferowania, nie znoszę jednak odcinania kuponów od znanych marek - kolejne części Call of Duty nie są dla mnie. ;)

Podobne Posty

2 komentarze

  1. Robert Szałwicki

    Wreszcie działa to nieco porządniej. Da się pograć i fpsy nie jeżdżą od 15 do 50, nawet na wysokie udało się podciągnąć 😉 //Radeon HD6970.

    Ale braku możliwości ustawienia wyświetlania „borderless” i ustawienia limitu na fpsy i tak im nie podaruję…

    • Shav

      Może jeszcze coś poprawią kolejnymi łatkami. 😉 Ja ogrywam na PS4 i większych problemów nie uświadczyłem, chociaż przy szybkim poruszaniu się mam wrażenie, że blurowi towarzyszą drobne spadki w płynności.