Dying Light, pomimo świetnego przyjęcia i wysokich ocen, nie jest grą idealną. Na pochwałę zasługuje jednak podejście developerów z Techlandu, którzy stosunkowo często wypuszczają aktualizacje. Po naprawieniu poważniejszych bugów przyszła pora na poprawę tych, które wprowadziły poprzednie łatki… 🙂 Jednym z największych problemów było zablokowanie możliwości tworzenia modyfikacji.

Dzisiejszy patch ponownie umożliwia dostęp do modyfikowania plików, ale także wprowadza kilka innych zmian. Jedną z najbardziej znaczących jest możliwość wyłączenia pewnego, specyficznego filtru obrazu, który dla niektórych graczy mógł być nieco irytujący. Patchlog obejmuje też poprawienie optymalizacji i zmniejszenie zużycia pamięci RAM, a także szereg poprawek mniej znaczących błędów. Po komentarzach na Steamie widać jednak, że przed developerami zostało jeszcze trochę pracy aby uczynić Dying Light grą w pełni pozbawioną błędów.

Dying Light zadebiutowało pod koniec ubiegłego miesiąca. Gra spotkała się z ciepłym przyjęciem, zarówno wśród graczy, jak i recenzentów. Produkcja Techlandu została nawet najlepiej sprzedającym się tytułem w USA w styczniu.

O Autorze

Zapalony gracz od kilkunastu lat (tak, zaczynałem w bardzo młodym wieku ;)). Ulubiony gatunek? To dla mnie bez znaczenia, jestem w stanie docenić każdą grę, jeśli faktycznie ma ona coś do zaoferowania, nie znoszę jednak odcinania kuponów od znanych marek - kolejne części Call of Duty nie są dla mnie. ;)

Podobne Posty