Umożliwienie graczom tworzenie modów do Cities: Skyline okazało się być strzałem w dziesiątkę. Krótko po premierze gry zaczęły pojawiać się liczne modyfikacje. Gracze zaczęli wprowadzać do gry zarówno niewielkie zmiany, jak również tworzyć mody totalnie zmieniające koncepcje gry. Jednym z ciekawszych dodatków jest wprowadzenie do gry… sieciowego trybu FPP.

Brzmi to kosmicznie, ale uwierzcie mi – to nie news na Prima Aprillis. 🙂 Obecna, dość wczesna wersja moda pozwala dwóm graczom na przejęcie kontroli nad mieszkańcami wirtualnego miasta. Możliwości póki co nie są zbyt rozbudowane, a i wizualnie jest najwyżej średnio. Warto jednak wziąć pod uwagę, że już teraz pojawiło się mnóstwo sugestii na temat rozwoju modyfikacji, chociażby stworzenie wyścigów lub innych sieciowych trybów zabawy – chociażby Capture the Flag.

O Autorze

Zapalony gracz od kilkunastu lat (tak, zaczynałem w bardzo młodym wieku ;)). Ulubiony gatunek? To dla mnie bez znaczenia, jestem w stanie docenić każdą grę, jeśli faktycznie ma ona coś do zaoferowania, nie znoszę jednak odcinania kuponów od znanych marek - kolejne części Call of Duty nie są dla mnie. ;)

Podobne Posty