Watch Dogs zbiera raczej przyzwoite oceny, chociaż widać, że gracze oczekiwali więcej, zwłaszcza po zobaczeniu pierwszych zapowiedzi na E3 w 2012 roku. Jednak to nie grafika wydaję się być największą bolączką tej produkcji, ale różnego rodzaju błędy – związane przede wszystkim z fizyką i optymalizacją gry.

Jak donoszą źródła z całego świata, gra potrafi ciąć się na naprawdę różnych konfiguracjach sprzętowych. O ile przy słabszych komputerach jest to zrozumiałe (bo przecież WD jest grą wymagającą!), o tyle przy maszynach na miarę NASA jest to bardzo, bardzo dziwne i jasno wskazuje na to, że problemem jest optymalizacja. Na szczęście, wszystko wskazuje na to, że Ubisoft pracuje już nad łatką, która ma pomóc rozwiązać najpowszechniejsze problemy, z jakimi zmagają się gracze.

Póki co, jedynym sensownym rozwiązaniem wydaję się być obniżenie opcji grafiki – a zwłaszcza jakości tekstur, rozdzielczości i anty-aliasingu, które są okropnie zasobożerne. Nie da się ukryć, że kolejna gra od Ubi o słabej optymalizacji (po AC IV: Black Flag), to kiepska reklama, pozostaje jednak liczyć na szybkie i skuteczne poprawki. Mnie na szczęście czeka zagrywanie się w Watch Dogs na PS4, więc być może moja rozgrywka będzie wolna od problemów technicznych.

O Autorze

Zapalony gracz od kilkunastu lat (tak, zaczynałem w bardzo młodym wieku ;)). Ulubiony gatunek? To dla mnie bez znaczenia, jestem w stanie docenić każdą grę, jeśli faktycznie ma ona coś do zaoferowania, nie znoszę jednak odcinania kuponów od znanych marek - kolejne części Call of Duty nie są dla mnie. ;)

Podobne Posty